History of the Healthy Tradition brand
Працюючи у швидкоплинному світі корпоративних фінансів та інвестицій, засновниця нашої компанії Анна Горбенко розпочала глибоку особисту подорож у сфері здоров’я. Ця подорож привела її до того, що вона зіткнулася з питанням життя і смерті і, врешті-решт, досягла успішного самозцілення через отримання знань.
Мотивована цим трансформаційним досвідом, вона була натхненна поділитися цими цінними знаннями з іншими і 2015 році інвестувала в розробку та заснування виробництва здорових продуктів харчування в Києві під брендом Healthy Tradition.
Основний фокус наших продуктів у покращенні травлення. Всі вони складаються з чистих натуральних рослинних інгредієнтів без додавання цукру, глютену чи консервантів. Ми надаємо перевагу використанню переважно чистих органічних інгредієнтів високої якості.
Бренд Healthy Tradition одразу завоював величезну повагу на ринку здорового харчування і став визнаним еталоном якості та чесності у підходах до справи. Ми вивели на ринок абсолютно інноваційні веган продукти, які мають тривалий термін зберігання без використання консервантів. Це і була основна наша ціль – створити такі технології виготовлення, які не потребують консервантів, щоб ці продукти були доступні по всьому світу.
У 2017 році ми з гордістю випустили інноваційну лінійку безглютенового хліба, що сприяє травленню, а також мафіни. Компанія завжди була послідовною та далекоглядною, постійно розробляючи нові продукти в різних сегментах на майбутнє. Однак не всі ці продукти мали можливість побачити світ. Початок пандемії спочатку відтермінував наші плани, а згодом початок війни призвів до повної зупинки виробництва.
На початку 2023 року, завдяки досвіду, вірі та надзусиллям засновниці та членів невеликої команди, ми успішно перемістили виробництво та частково відновили нашу діяльність, сповнені надії і бажання продовжувати дарувати світові корисні продукти.
Під час важких подій був створений новий бренд і продукт Healatte® - цілющі напої, які були створені під час пандемії для підтримки імунітету. Вони ще і допомагають нашим клієнтам знімати стрес і фокусуватися, що стало неймовірно актуальним з війною в Україні.
Наш бізнес пройшов етап успішного зростання, розширюючи свою присутність у різних каналах збуту. Незважаючи на значні виклики під час пандемії та війни, він вижив й продовжив свій розвиток завдяки унікальній цінності, яку він приносить споживачам, що залишилися з нами в складні часи.
Ми пишаємося результатами, які приносить людям наша продукція, і вдячні за підтримку, яка надихає нас ніколи не зупинятися на досягнутому.